מקרה מבחן: Travel Blue

חברת Travel Blue, אחת מיצרניות האקססוריז המובילות בעולם, בחרה ב-MCGroup להוביל את מהלכי האינטרנט של החברה. במסגרת הפרויקט, צוות המומחים שלנו עוסק במתן פתרונות טכנולוגיים ואסטרטגיים, ובהקמה של מיזמים חדשים בחברה.

עיקר הפעילות שלנו הוא בשירות מקוון ייחודי, Free-Lost-Found.com, המאפשר לגולשים לאתר אבידות ולסייע במציאת חפצים אבודים ברחבי העולם. במסגרת תפקידנו בפרויקט, ביצענו החלפה מלאה של תשתיות האתר – שלא הספיקו לצרכים העסקיים והאסטרטגיים של הלקוח – בתשתיות מבוססות Nossis. התשתיות של MCGroup מאפשרות ללקוח ליהנות מכלים מתקדמים לניהול מידע והגירה ממערכת התוכן הקודמת בלי כאבי הראש הכרוכים במשימות מעין זו.

כך לדוגמה, פיתחנו עבור Travel Blue ממשק ניהול ידידותי ביותר, הבנוי לפי צרכי הלקוח המדויקים ותוך השתלבות מלאה בתהליכי העבודה ונהלי הארגון הקיימים. בניגוד לחברות אחרות במשק, המחייבות את הלקוח לשנות את דפוסי הפעולה שלו ולהכניס שינויים בתהליכי העבודה, בחרנו לשנות את המערכת כך שתמלא במדויק את הצורך מבלי להזדקק לשינויים מרחיקי לכת אצל הלקוח. במקביל, אנו מספקים לחברה שירותי ליווי וניהול פרויקטים, וכן מפתחים עבורו מוצרים נוספים המרחיבים את פעילותו בשוק, ומבססים את מקומו כחברה מובילה ופורצת דרך – כעת גם בתחום הטכנולוגיה בכלל והאינטרנט בפרט.

במילים אחרות: אנו עוזרים לחברת Travel Blue הבריטית להיות חזקה יותר באינטרנט, לפנות לקהלי יעד רחבים ולהציע שירות מתקדם וייחודי – מה שמעניק לה יתרון משמעותי מול יצרניות המוצרים האחרות הפועלות בשוק הבינלאומי.